Verifone Debuts MX870 in Spain At CIT 2006

Interactive Multimedia Platform To Be Showcased At 9th International Card and Security Congress Expo CIT March 08, 2006 London and Madrid

Press release in Spanish

London and Madrid - March 8, 2006 - Verifone Holdings, Inc. (NYSE: PAY) today announced that the MX870 multimedia platform is being debuted to the Spanish market at the International Card and Security Congress, Expo CIT, in Madrid, Spain (7th – 9th March 2006, Palacio Municipal de Congresos, Campo de las Naciones). Now in its 9th year, Expo CIT & Security is Spain’s key annual industry exhibition and conference covering payments, smart cards and security applications. Verifone is exhibiting at the event and will be demonstrating the new multimedia MX870 device alongside its latest generation Vx Solutions range of IP-based countertop and wireless-based mobile payment solutions.

The Verifone MX870 enables retailers to take advantage of sophisticated multimedia delivery and powerful branding capabilities for a variety of value-added applications, such as mobile phone top-up, loyalty or lottery schemes. The MX870 combines full-motion video, a vibrant 65,536-colour display, and high quality digital sound to deliver unprecedented digital signage opportunities for branding, promotion and advertising at the Point of Sale.

Commenting on today’s announcement, Nigel Bidmead, Managing Director for Verifone EMEA said, “We are delighted to be bringing Verifone’s next-generation solutions to the Spanish market. The MX870 is the first of a new generation of versatile, integrated devices that are set to revolutionise the customer experience at the point of sale. Together with our Vx Solutions systems, these latest solutions are set to deliver new revenue and value-added opportunities to retailers and financial institutions across Spain.”

The MX870 combines a secure payment solution and multimedia delivery platform in a single networking appliance. With support for magnetic stripe and smart card acceptance and a contactless reader, the modular MX870 also provides the ideal platform for a variety of value-added applications and services. The MX870 can be deployed as an information point to provide identification and validation for the administration of loyalty schemes (including points calculation and voucher generation), in gift card issuance, and to support pre-paid card services. The signature capture application can be leveraged for markets such as car rental and hospitality, while integral PIN-based security opens up possibilities for a host of identity and secure access applications.

Additional Resources:
www.Verifone.com/mx870

About Verifone Holdings, Inc.
Verifone Holdings, Inc. ("Verifone") (NYSE:PAY), a global leader in secure electronic payment technologies, provides expertise, solutions and services for today with a migration strategy for tomorrow. Verifone delivers solutions that add value to the point of sale, resulting in improved merchant retention and the generation of new sources of revenue for its partners and customers. Verifone solutions are specifically designed to meet the needs of vertical markets including financial, retail, petroleum, government and healthcare.

Verifone Holdings, Inc. (NYSE: PAY) anunció hoy que la plataforma multimedia MX870 se presentará al mercado español en el Congreso Internacional sobre Tarjetas y Seguridad, Expo CIT, en Madrid, España (del 7 al 9 de marzo de 2006, Palacio Municipal de Congresos, Campo de las Naciones). Hoy en día, en su 9º año, Expo CIT & Security es la feria y el congreso anual de la industria en España y cubre los pagos, las smartcards y las aplicaciones de seguridad. Verifone participa en el evento y presentará el nuevo dispositivo multimedia MX870 junto con su gama de última generación de soluciones Vx de aplicaciones inalámbricas de pago por móvil y de mostrador basadas en IP.

La Verifone MX870 permite a los minoristas aprovechar las capacidades de la entrega multimedia sofisticada y las capacidades potentes de marca de una gran variedad de aplicaciones de valor añadido, como las recargas de teléfonos móviles, los programas de fidelidad o de concursos. La MX870 combina video de movimiento completo, una excelente pantalla a color 65,536, y un sonido digital de alta calidad para ofrecer oportunidades sin precedentes de sistema digital de firmas colectivas para la marca, la promoción y la publicidad en el punto de venta.

En referencia al anuncio de hoy, Nigel Bidmead, Director Ejecutivo de Verifone EMEA comentó, “Estamos entusiasmados por ofrecer nuestras soluciones Verifone de última generación en el mercado español”. La MX870 es la primera de una nueva generación de dispositivos versátiles integrados que están preparados para revolucionar la experiencia del cliente en el punto de venta. Junto con nuestros sistemas de soluciones Vx, estas últimas soluciones están preparadas para ofrecer nuevos ingresos, y oportunidades de valor añadido a minoristas e instituciones financieras en todas España”.

La MX870 combina una solución de pago seguro y una plataforma de entrega multimedia en una aplicación única de redes. Con la compatibilidad para cintas magnéticas y la aceptación de smartcards y un lector sin contacto, la MX870 modular también ofrece la plataforma ideal para un gran número de aplicaciones y servicios de valor añadido. La MX870 se puede emplear como un punto de información para ofrecer identificación y validación para la administración de programas de fidelidad (incluyendo el cálculo de puntos, y la generación de vales), en la emisión de tarjetas regalo y para respaldar los servicios de tarjeta de prepago. La aplicación de captura de firma puede aprovecharse para los mercados, como el del alquiler de coches y la hostelería, mientras que la seguridad integral basada en PIN abre nuevas posibilidades para una gran cantidad de aplicaciones de identidad y acceso seguro.

Recursos adicionales:
www.Verifone.com/mx870

Verifone Holdings, Inc.
("Verifone") (NYSE: PAY), un líder mundial en tecnologías de pagos electrónicos seguros, ofrece experiencia, soluciones y servicios hoy con una estrategia de migración para el mañana. Verifone ofrece soluciones que añaden valor al punto de venta, lo que se traduce en una mejor retención del comerciante y la generación de nuevas fuentes de ingresos para sus socios y clientes. Las soluciones de Verifone están específicamente diseñadas para satisfacer las necesidades de los mercados verticales, incluyendo a los sectores financiero, minorista, del petróleo, el sector público y el sector de la salud.